3 дек. 2009 г.

Реприватизація – патологічна брехня прем’єра

Тимошенко «пресує» великий бізнес, з метою отримати гроші і підтримку на виборах.

Пригадайте «ігрища» і гучні скандали навколо приватизованих підприємств, які влаштувала Юлія Тимошенко, коли перший раз стала прем’єром. Зараз, на мій погляд, ситуація повторюється – прем’єр знову намагається залякати крупний капітал.

Тимошенко піднімає ставки. Їй потрібні гроші і вона залякує Коломойського, Новинського і інших. Мовляв, якщо ви мене не підтримаєте, не дасте мені грошей на виборчу кампанію, якщо не підете під мене - на вас чекають дуже складні часи. Я почну вас пресувати і забирати ваші компанії. Тим паче, що я потужна, сильна і буду президентом.

Але президентом Юлія Тимошенко навряд чи стане, а якщо і стане у неї не буде такої влади, щоб перевести в державну власність приватизовані підприємства. Більше того, на погляд експерта, це суперечить попереднім діям Тимошенко. Вона хотіла продати Одеський припортовий завод тому ж Коломийському, але в останній момент їм не вдалось домовитись. Тому ці погрози – патологічна брехня прем’єра.

Комментариев нет: