30 мар. 2010 г.

Необхідно продовжити зусилля щодо вступу в НАТО і ЄС

Я вважаю створення єдиної держави на базі України, Росії й Білорусі утопічною ідеєю. Про це він повідомив у коментарі ІМК.

Я навіть листа отримав від депутата Державної думи товариша Федорова з пропозицією увійти до оргкомітету з формування союзу України, Росії й Білорусі. Країна має зватися "Велика Європейська Україна", столиця буде в Києві.

На мою думку, подібна пропозиція свідчить про те, що зараз нам пропонують зупинитися на 20-річному шляху до євроатлантичної інтеграції і формувати якусь фата-моргану.

Я знаю, чим закінчуються такі проекти. Вони закінчуються диктатурою, вони закінчуються різними Джугашвілі-Сталінами та Гітлерами. Тому я вважаю, що це дуже небезпечний проект, вони хочуть повністю зупинити Україну і щоб пішло прахом все, що ми робили 20 років. Нас хочуть повернути в точку, з якої ми вирвались, коли розпався Радянський Союз. І зрозуміло, що нічого їм не вдасться зробити реально, бо це все міф. Це повний абсурд.

Я також переконаний, що нинішній Президент Віктор Янукович і нинішній уряд, зокрема члени уряду М.Азаров, В.Семиноженко та Д.Табачник підбиралися за такою ознакою, що вони готові реалізовувати цю модель створення нової держави.

Це моя особиста позиція. Але я знаю, що цей проект називається "Київська Русь", і там передбачено, що Кирило, який приїздив на інавгурацію В.Януковича, хоче створити тут Московську Патріархію. Києво-Печерська лавра повинна стати базовою штаб-квартирою Московської Патріархії. І Кирило буде тут перебувати, він є одним із духовних лідерів цього проекту. А це окупація. Це фактична окупація України, фактичне знищення України як самостійної європейської держави, перекреслення всіх наших зусиль, яких було докладено за 20 років.

Україні зараз необхідно продовжити зусилля щодо вступу до НАТО і ЄС і вступити з Росією в дискусію щодо неможливості реалізації цього проекту.

Комментариев нет: