21 янв. 2011 г.

Вибухи в Макіївці: випадковість чи політична технологія?

Щось подібне у нас вже було під час одних з президентських виборів, коли Вітренко підривали гранатою. Тоді постраждали кілька людей, і теж було багато галасу. У Вінниці якось також маршрутку підірвали - словом, подібні епізоди у нас час від часу виникають.

Тому з моєї точки зору надання всьому цьому настільки масштабного розголосу - не надто обгрунтовано. Я думаю, що це ніякий не тероризм, це дурниці. Взагалі, як такого тероризму не існує, зараз у світі між цивілізаціями ведуться цивілізаційні війни, і більш слабкі з них ведуть боротьбу такими ось «партизанськими методами».

Так що це не тероризм, а партизанська війна, яка до нас, у даному випадку, не має ніякого відношення. Тут, швидше за все, бандитські розбірки за контроль над вугільними підприємствами. Найцікавішою в усій цій справі була інформація про виявлення КРУ розтрати на два мільярди гривень. На мій погляд, саме це є ключовим.

Зараз ми знаємо чітко, що правляча кланова сім'я Януковича жорстко забирає всі бізнеси під себе. І не секрет, що існує версія, за якою Юрію Єнакіївському доручено, якраз, встановити контроль над вугільною промисловістю, над найбільш ласими її шматками, які не контролює Ахметов. Загалом, я думаю, що макіївські вибухи є початком саме «дерибану».

Комментариев нет: