27 авг. 2012 г.

Настав час сформувати українську Україну


Вони здійснили підміну Конституції. Янукович обирався згідно із однією конституцією, а завдяки цій продажній Верховній Раді, де фактично перебувають нелюди, було здійснено ревізію Конституції і надано Януковичу ті повноваження, яких він не мав на момент обрання. Таким чином, фактично було здійснено заколот, порушено 5 статтю Конституції України, а отже, вони є заколотниками та узурпаторами. Тому я вважаю, що ця Верховна Рада – ворог українського народу, ворог української нації, вона сьогодні діє поза законом, і тому будь-який громадянин України, виконуючи 5 статтю Конституції, повинен їх знищувати – політично, соціально, - в будь-який спосіб.

Я вважаю, що в першу чергу депутати несуть відповідальність за те, що вони повинні голосувати своїми картками. Це бидло, ця зграя, які сьогодні там зібралися, продали свої картки пануючому режиму бандократії. Сьогодні вони навіть не ходять на засідання Верховної Ради. Тому закони, які вони ухвалили, є нелегітимними, їх навіть законами назвати не можна, і ми не повинні виконувати ці папірці, які вони там в буфетах наприймали, коли впивалися коньяком і горілкою, адже це суперечить нашим інтересам. А якщо говорити про відповідальність, то зараз діятиме така система, за якої 225 депутатів буде обрана по мажоритарним округам, хоча, на жаль, в загальнодержавному багатомандатному окрузі залишилася система закритих списків. Якщо я стану депутатом Верховної Ради, в першу чергу підніму питання запровадження системи відкритих списків, і я готовий у повному обсязі відповідати перед своїми виборцями за власні дії, які я буду чинити у Верховній Раді, як обраний від громади Франківського округу народний депутат.

Я вважаю, що діюча Конституція є доброю, вона має достатньо ресурсів для того, щоб розвивалася українська держава. Хоча є певні речі, які треба у ній змінити у вигляді поправок до Конституції. В першу чергу це стосується місцевого самоврядування. На жаль, приймаючи Конституцію, закріпили антинародну норму, яка забирає у народу право самим керувати своїми громадами, своїми фінансовими ресурсами і примусили місцеві органи народовладдя віддавати владу і гроші державним президентським адміністраціям. Це одна з найбільших вад чинної Конституції, і якщо усунути цю ваду і повернутись до того варіанту, який діяв до здійснення антиконституційного путчу, Україна повернеться в лоно європейської демократії.

Оскільки ми – європейська країна, то нам не треба далеко ходити, можемо, наприклад, поглянути на польський досвід. Там вибори до законодавчого органу влади відбуваються за відкритими списками. Це означає, що партія дає свій список і виставляє в ньому нумерацію, але це не одномандатні, а кілька мандатні округи, і, до прикладу, якщо від партії обирається 4 депутата, то вона виставляє список із 8 кандидатів, а вже люди із цих восьми обирають тих, кого б вони хотіли бачити у парламенті, кому вони довіряють. Таким чином, розривається ланцюг, що з’єднує олігархів із політиками, адже кандидат може витратити багато грошей, але народ сам викреслить його із списку.

Я не є новою людиною у Львові, думаю, щонайменше останніх 5 років, навіть більше, я постійно приїжджаю до Львова і проводжу тут більшу частину свого часу – робочого і вільного, орендую у Львові помешкання. Впродовж останніх 6 років Інститут трансформації суспільства, який я очолюю, провів безліч заходів, ми збирали міських голів, виробляли модель місцевого самоврядування для Львова, для невеликих міст Львівщини, з тим, аби заснувати тут бізнес-інкубатори, як в сусідній Польщі. Я – професор Національної Академії Управління, в мене є магістерський курс «Стратегічне управління», який якраз підпорядкований ідеї дати можливість у невеликих містах, які сьогодні занедбані, створити точки зростання, як це зроблено у Словаччині, Чехії. Ми витратили багато зусиль для того, щоб започаткувати тут процес створення інноваційно-технологічних парків. Мене турбує те, що сьогодні Львів дуже комфортний для відпочинку, це приємне, репрезентативне місто, але разом з цим, ми повинні чітко розуміти, що у ньому погано діють його робочі органи – його серце, нирки, шлунок і все інше, і все це вимагає повної реконструкції. А в мене є величезний досвід, я стажувався щонайменше у 20 країнах, здійснював навчально-виробничі візити міських голів у різні країни, у мене є програма модернізації цих робочих органів життєдіяльності Львова та інших міст. Мені наш час нагадує добу Данила Галицького, я вважаю, що всі національно свідомі сили повинні гуртуватись на Галичині, щоб створити тут національну фортецю, адже сарана, орда, бандити, злодії в законі, окупували Україну, і звідси має початися звільнення материкової України. Тому я – у Львові.

Думаю, ми усі зараз є учасниками останньої спроби еволюційним шляхом змінити соціально-економічну і політичну модель в Україні з кланово-олігархічної на модель народного капіталізму, середнього класу, забрати гроші у мільярдерів, олігархів і передати їх народу, щоб створити середній клас, який має становити не менше 66 % всього населення, як у Польщі. Це можна зробити лише тоді, коли в парламенті буде створена опозиційна жорстка більшість. Якщо там будуть люди, які не продаватимуться і не купуватимуться, які прийдуть з однією метою: зламати цю систему через законодавчі механізми. На жаль, я не належу до числа оптимістів, я реаліст, а тому вважаю, що всі реалісти повинні готувати вогнемети, міномети та автомати. Це означає, що ми повинні готуватися до того, що вибори 28 жовтня будуть фальсифіковані, вони готуються до їх зриву, адже всі соціологічні дослідження підтверджують, що рейтинг Партії регіонів та її сателітів падає, і вони програють опозиції. Вони знають, що на них чекає поразка, а тому готові застосувати силові методи, адже це – бандити, криміналітет, злодії в законі, це - банда. Тому ми повинні захищати свої інтереси. 60 % мешканців Галичини вважають, що вибори будуть фальсифіковані, а 70 % готові виходити захищати результати виборів, якщо до цього закличуть ті лідери, яким ці люди віддали свої голоси. Отже, перший варіант – це еволюція, захист своєї перемоги, а другий варіант – це силові дії, народне повстання і 5 стаття Конституції.

Я вважаю, що Україна зараз перебуває на Рубіконі свого вибору, це цивілізаційний вибір. Ми повинні врешті-решт зрозуміти, чи Україна – це потужна, розвинута європейська держави, чи будемо знову лаптями московські щі хлебтати, як мільйони наших попередників. Має нарешті народитись українська Україна. Настав час сформувати українську націю, ми переходимо до глобального завдання: необхідно вибудувати українську європейську державу в самому центрі Європи. Так чи інакше, головним нашим геополітичним опонентом, ми, націонал-консерватори, вважаємо Російську Федерацію – віртуальну псевдодержаву кадебістського типу, яка поневолила фіно угорські і тюркські групи народів. Це держава, яка не існує насправді, це вампір , який сидить на тілі України. Сьогодні націонал-консерватори і я, як голова Української Національної Консервативної партії, бачимо наше завдання в тому, щоб цього вампіра знищити, вбити в його мозок і серце осиновий кілок, ми можемо це спільними зусиллями зробити, ми повинні спільними зусиллями звільнити Україну від окупантів і бандитів.

Комментариев нет: