5 окт. 2014 г.

«БУФЕРНА ЗОНА» — ЦЕ ЗРАДА НАЦІОНАЛЬНИМ ІНТЕРЕСАМ

Учора в Маріуполі міжнародна місія у складі представників України, РФ і ОБСЄ розпочала свою роботу по делімітаризації кордонів буферної зони.









— Я не розумію, що таке «буферна зона». Я розумію, що таке кордон між Україною та Росією.
Росія на сьогодні окупувала територію України. Яка може бути «буферна зона»?
«Буферна зона» має бути в тому, що Росія повинна відвести свої війська від української території. Ось це — «буферна зона». Іншого бути не може. Все інше — дурниці.

Я вважаю, що ми, по суті, віддаємо свою територію окупанту. І ось це робить уже група Порошенка. По суті, це — зрада.

Жодної «буферної зони» бути не може. Росія повинна вивести наші війська і звільнити нашу територію. Чим швидше ми виженемо з нашої території російські війська, тим краще для нас буде.

За час перемир’я, територія окупованої зони російськими терористами і військами збільшилася, в порівнянні з початком перемир’я, на 30%. Так вони з цим «мінським перемир’ям» скоро і до Києва дійдуть.


Зрадники — Порошенко і Кучма — повинні за це відповідати.

http://osp-ua.info/politicas/42390-bufernaja-zona-ehto-izmena-natsionalnykh-interesov.html

Комментариев нет: