19 нояб. 2016 г.

Олег Соскін: Я переконував Кучму розвивати малий і середній бізнес, але він назвав мене авантюристом

На початках 1990-ї років почали розвиватися величезні фінансово-промислові групи. Мій аналіз показував, що якщо їм дати таку потужну можливість , якщо туди піде бандитський капітал, комуністичний капітал, те, що мала Компартія, плюс червоні генерали і спецслужби, це призведе до формування величезних фінансово-корпоративних груп закритого типу. Я виступав категорично проти цього, і на цьому у нас відбувся величезний конфлікт із Кучмою. Я завжди казав, що потрібно дати можливість розвиватися малим і середнім власникам, тому що вони головні системні рушії. Я запропонував Кучмі модель протонародного капіталізму, вона отримала назву “піраньї”, а такі як Суслов, Рижов, Видрін, Табачник, Осика запропонували модель великих фінансово-промислових груп. Я попереджав, що це призведе до кланово-олігархічної системи. Кучма сказав, що я його штовхаю на авантюру, що я зрадник, і я пішов у відставку.

Комментариев нет: